جستجو برای 3 ملوان آمریکایی ناپدید شده در سواحل مکزیک متوقف شد


جستجو برای سه آمریکایی که گم شد مقامات روز چهارشنبه گفتند در اوایل ماه جاری در حالی که دریانوردی در سواحل مکزیک به حالت تعلیق درآمده است.

گارد ساحلی ایالات متحده اعلام کرد که توسط نیروی دریایی مکزیک مطلع شده است که جستجوی خود را برای کری اوبراین، فرانک اوبراین و ویلیام گروس به حالت تعلیق درآورده است. گارد ساحلی در تلاش جستجو کمک کرده بود.

به گفته گارد ساحلی، آخرین بار در 4 آوریل در نزدیکی مازاتلان مکزیک شنیده شد. آنها روی قایق بادبانی لافیت 44 فوتی “Ocean Bound” در حال حرکت بودند.

جستجوی ملوانان گمشده آمریکایی در سواحل مکزیک به حالت تعلیق درآمد
عکسی بدون تاریخ از فرانک و کری اوبراین، دو تن از سه ملوان آمریکایی که در آوریل 2023 هنگام دریانوردی در سواحل اقیانوس آرام مکزیک ناپدید شدند. تصویر سمت راست

گارد ساحلی آمریکا


گارد ساحلی گفت که ملوانان مازاتلان را در مسیر سان دیگو ترک کرده بودند و قرار بود در 6 آوریل در کابو سان لوکاس توقف کنند، اما هرگز نرسیدند. آخرین ارتباط شناخته شده آنها در 4 آوریل انجام شد، زمانی که آنها تماس گرفتند و درخواست توقف در کابو سان لوکاس برای غذا و سوخت کردند.

گارد ساحلی روز چهارشنبه گفت که تلاش مشترک خود با نیروی دریایی مکزیک شامل ۲۸۱ ساعت جست‌وجوی است و چیزی بیش از ۲۰۰ هزار مایل دریایی را پوشش می‌دهد.

گارد ساحلی گفت که جستجو در سواحل شمالی اقیانوس آرام مکزیک متمرکز شد و هیچ نشانه ای از ملوانان مفقود یا قایق بادبانی آنها مشاهده نشد.

کری و فرانک اوبراین یک زوج متاهل هستند. الن آرگال، مادر کری، به CBS News گفت اوایل این هفته که دختر و دامادش نزدیک به 20 سال است که با هم قایقرانی کرده اند و هر دو کاپیتان قایق دارای مجوز هستند. آنها از گروس، که 50 سال تجربه داشت، خواستند تا با آنها سفر کند.

آرگال گفت: “این عذاب است، عذاب محض.” “من سعی کردم خودم را نگه دارم.”

گارد ساحلی گفته بود روزی که آنها مازاتلان را ترک کردند، گزارش هایی از شرایط بد آب و هوایی وجود داشت و تجهیزات ناوبری Ocean Bound قدیمی تر بود.

سخنگوی گارد ساحلی به سی بی اس نیوز گفت: «این سفری طولانی برای حتی در شرایط خوب است.

الیز پرستون در این گزارش مشارکت داشت.



دیدگاهتان را بنویسید