مدیران زن که فرصت های شبکه سازی و تبلیغات را از دست نمی دهند


بر اساس یک گزارش تحقیقاتی، زنان در تجارت که نمی‌دانند چگونه با چوب گلف حرکت کنند، فرصت‌های شبکه‌ای را که می‌تواند شغلشان را ارتقا دهد، دم می‌زنند.

یکی از نویسندگان آن گفت، این گزارش که اولین بار در سال 2020 منتشر شد، اخیراً مورد توجه قرار گرفته است، زیرا فراگیر بودن به اولویت اصلی کارفرمایان تبدیل شده است.

مردان به طور قابل توجهی بیشتر از زنان خود را گلف باز می نامند. این تا حدی به این دلیل است که این یک ورزش وقت گیر است و زنان معمولا اوقات فراغت کمتری دارند. یک دور کامل گلف که شامل 18 سوراخ می شود، می تواند چهار تا پنج ساعت طول بکشد.

دبورا گری، استاد بازاریابی در دانشگاه مرکزی میشیگان و یکی از نویسندگان همکار مطالعه 2020، به CBS MoneyWatch گفت: «زنان اوقات فراغت بسیار کمتری نسبت به مردان دارند – آنها پس از ساعت ها فرصت کمتری برای مشارکت در شبکه دارند. “بنابراین اگر چیزی قرار است پیش بیاید، معمولاً آن فعالیت است زیرا آنها مسئولیت های مراقبت و تربیت فرزندان را دارند.”

مطالعه ای از مرکز تحقیقات پیو در هفته گذشته توزیع نابرابر نیروی کار بدون دستمزد را روشن کرد. حتی در میان زنانی که درآمد بیشتری از همسران مرد خود دارند. حتی امروزه، زنانی که با مردان ازدواج می کنند، بسیار بیشتر وظیفه مراقبت از کودکان را بر عهده دارند انجام سایر کارهای خانه، صرف نظر از اینکه چه کسی بیشتر درآمد دارد. (در این میان مردان زمان بیشتری را صرف اوقات فراغت می کنند.)


مطالعه: زنان «نان آور» بیشتر از شوهران کارهای خانه انجام می دهند

04:10

اما یادگیری ورزش باشگاهی و توپی مزایای حرفه ای ملموسی دارد. محققان با استناد به گزارشی که بررسی کردند، خاطرنشان کردند که بیش از 70 درصد از مدیران عامل Fortune 1000 گفتند که با شخصی که در زمین گلف ملاقات کرده‌اند، تجارت کرده‌اند. علاوه بر این، 80 درصد از مدیران Fortune 500 بر اساس تحقیقات جداگانه ای که آنها مطالعه کردند و در مطالعه 2020 ذکر کردند، گفتند گلف به حرفه آنها کمک کرده است.

ایجاد روابط از طریق سوراخ

نویسندگان این مطالعه دریافتند در حالی که چنین داده‌هایی بر ارتباط گلف در دنیای تجارت تأکید می‌کند، تعداد زنانی که این ورزش را انجام می‌دهند کم است – به این معنی که زنان از مزایای حرفه‌ای مشابه مردان بهره نمی‌برند.

با گلف نکردن، زنان می‌توانند فرصت‌هایی را برای بالا رفتن از نردبان شرکت و ارتقاء در سازمان خود از دست بدهند.

گری گفت: «یک تصور اشتباه این است که فروش سخت زیادی در زمین گلف انجام می شود و این درست نیست. “این توسعه روابط و درک اینکه یک فرد کیست و شناختن آنها است.”

او افزود: “ایجاد رابطه و گذراندن زمان با کیفیت با یک شخص بسیار مهم است، و گلف برای انجام تجارت بسیار مفید است زیرا می توانید بخورید، بنوشید و چت کنید. شما نمی توانید این کار را در یک بازی بسکتبال انجام دهید. یا اسپینینگ یا یوگا.”

مردانی که در این دوره حضور دارند، شبکه‌های متنوعی را با ایجاد پیوند با مدیران با پیشینه‌های مختلف بر اساس علاقه‌ای مشترک ایجاد می‌کنند – توپ کوچکی را که فرورفته در خیابان فرو می‌رود.

گری افزود: «فقط قرار گرفتن در معرض افراد دیگری که تصمیم گیرندگانی هستند که در زمین گلف در آن شبکه بسته حضور دارند، ارزشمند است. “توانایی گلف به شما امکان می دهد تا در برخی از این تصمیم گیری ها شرکت کنید.”

برای بازی پرداخت شده است؟

گری استدلال می‌کند که گلف ابزار شبکه‌ای بسیار قدرتمندی است که شرکت‌ها باید در درس‌هایی برای کارگران سرمایه‌گذاری کنند و حتی آموزش گلف را به عنوان بخشی از آموزش کارمندان در مورد نحوه شبکه‌سازی بگنجانند.

گری می‌گوید: «نمی‌دانم چرا با گلف با سایر فعالیت‌های توسعه حرفه‌ای متفاوت رفتار می‌شود، اما به نوعی اینطور است. او اضافه کرد که درس ها باید در ساعات کاری برگزار شود – به طوری که مردم، به ویژه زنان، مجبور به کنار گذاشتن سایر مسئولیت های بعد از کار برای شرکت در آن نشوند.

گری گفت: «من تضمین می‌کنم شرکت‌هایی که درس‌های گلف را در ساعات کاری برگزار می‌کنند، شاهد افزایش حضور زنان خواهند بود. دلیلش این است که آنها از نظر زمان فقیر هستند و دسترسی نابرابر به اوقات فراغت دارند.”


دیدگاهتان را بنویسید