سیموس گری جسد پیدا شد: جسد در دریاچه میشیگان به عنوان ملوان نیروی دریایی شناسایی شد که ماه گذشته ناپدید شد


جسد پیدا شده در بندر Waukegan به عنوان ملوان ناپدید شده نیروی دریایی Seamus Grey شناسایی شد


جسد پیدا شده در بندر Waukegan به عنوان ملوان ناپدید شده نیروی دریایی Seamus Grey شناسایی شد

00:22

جسد پیدا شده در دریاچه میشیگان شناسایی شد سیموس گری، ملوان نیروی دریایی که ماه گذشته ناپدید شد، CBS شیکاگو گزارش ها.

به گفته پلیس، حدود ساعت 7 بعدازظهر چهارشنبه، افسران پلیس Waukegan در حال توقف ترافیک در نزدیکی بندر Waukegan بودند که کارگران شرکت آنها را با پرچم پایین آوردند. کارگران ComEd مشغول انجام کارهای معمولی در نزدیکی بندر بودند و گزارش دادند که آنچه را که فکر می‌کردند جسدی در آب دیده‌اند.

یک افسر برای بیرون آوردن جسد به داخل آب رفت. سازمان آتش نشانی Waukegan نیز واکنش نشان داد و جسد را بیشتر در ساحل بیرون آورد.

پلیس گفت که بدن و لباس “با توصیف ملوان ناپدید شده نیروی دریایی ایالات متحده، سیموس گری” مطابقت دارد. گری، 21 ساله، در 18 مارس ناپدید شد. اداره پزشکی قانونی لیک کانتی بعداً جسد را به نام گری شناسایی کرد.

پلیس گفت که گری آخرین بار در یک بار در نزدیکی بندر Waukegan دیده شد. پلیس واوکگان و شیکاگوی شمالی، آتش نشانان، دفتر اطلاعات نیروی دریایی، خدمه نجات آب و حدود 100 پرسنل نیروی دریایی در روزهای بعد ساعت ها به دنبال گری در امتداد ساحل دریاچه بودند. مادر گری نیز برای جستجوی پسرش از فلوریدا به Waukegan سفر کرد.

کارآگاهان فیلم‌های نظارت تصویری را از خروج گری از ایبیزا بار در خیابان Genesee در Waukegan پیدا کردند.

این ویدئو نشان می‌دهد که او از طریق یک کوچه پشتی با لباس صورتی تنها بار را ترک می‌کند و بعداً در تقاطع خیابان شریدان و خیابان واشنگتن در حدود ساعت 1:40 بامداد روز 18 مارس دیده شد و از زمان خروج از خانه دیگر دیده نشده بود یا با او صحبتی نشده بود. بار.





دیدگاهتان را بنویسید