کالبد شکافی نشان می دهد معترض آتلانتا “پلیس سیتی” که توسط ماموران کشته شد، 57 زخمی با گلوله داشت.


یک معترض به ضرب گلوله ماموران کشته شد در ژانویه بر اساس کالبد شکافی که روز چهارشنبه توسط CBS News به دست آمد، در محل یک سایت آموزشی جنجالی اجرای قانون در آتلانتا، جورجیا، معروف به “شهر پلیس” حداقل 57 گلوله زخمی شده است.

کالبد شکافی که توسط بازرس پزشکی شهرستان دکلب انجام شد، نشان داد که مانوئل پائز تران در تمام بدن خود از جمله سر، نیم تنه، دست ها و پاهایش زخمی شده است.

بازرس پزشکی خاطرنشان کرد که کالبد شکافی نمی تواند “وضعیت بدن” تران را در زمان تیراندازی به دلیل “متغیرهای بسیار زیاد در مورد حرکت متوفی و ​​تیراندازان” تعیین کند.

کالبد شکافی بیان کرد: «از آنجایی که بیشتر تیراندازی‌ها شامل چندین تیراندازی می‌شوند، تلاش‌ها برای قرار دادن فرد متوفی در هر موقعیت خاص در یک نقطه خاص از زمان، مملو از عدم دقت بالقوه است».

خانواده تران ماه گذشته نتایج کالبد شکافی مستقلی را منتشر کردند که مدعی شد که تران دستانش را بالا گرفته بود و در زمان تیراندازی به صورت چهارزانو نشسته بود.

تران، فعال محیط زیست، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد 18 ژانویه در جریان اعتراضی در محل پیشنهادی مرکز آموزش ایمنی عمومی آتلانتا. در جریان این حادثه یک سرباز ایالت جورجیا نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفت و زخمی شد.

پلیس ایالتی ادعا کرده است که تران مسلح بوده و به سرباز شلیک کرده و زخمی کرده است. اداره تحقیقات جورجیا (GBI) قبلا منتشر شد عکسی از تفنگی که مدعی است تران در زمان تیراندازی با خود داشته است. GBI گفت که تجزیه و تحلیل پزشکی قانونی با گلوله ای که سرباز را به آن تفنگ مجروح کرد، مطابقت داشت، یک اسمیت اند وسون شیلد 9 میلی متری که به طور قانونی توسط Teran در سال 2020 خریداری شد.

کالبد شکافی نشان داد که هیچ «دوده، قلاب، سوزاندن» یا «بقایای نیروی اسلحه» روی لباس های تران یا «در اطراف هیچ یک از جراحات گلوله» یافت نشد.

GBI گفته است که هیچ تصویری از دوربین بدن افسر از تیراندازی وجود ندارد.

در بیانیه ای که چهارشنبه شب منتشر شد، خانواده تران گفتند که “در حالی که گزارش کالبد شکافی اطلاعات بیشتری ارائه می دهد، خانواده را به پاسخ هایی که به دنبال آن هستند نزدیک نمی کند.”

«شهر پلیس» محل اعتراضات مداوم بوده است چند ماه گذشته که منجر به دستگیری ده ها نفر شده است.

Cara Tabachnick در این گزارش مشارکت داشت.





دیدگاهتان را بنویسید