یک سال پس از آیدا، شهر نیویورک برای ساخت 2000 باغ باران جدید، نصب سنسورهای سیل در سطح شهر


نیویورک – یک سال پیش، بقایای طوفان آیدا بخش هایی از منطقه سه ایالت را ویران کرد و بیش از ده ها زندگی را در شهر نیویورک گرفت.

ناتالی دادریج از CBS2 گزارش داد که روز پنجشنبه، شهردار اریک آدامز و مقامات محلی برای 13 نفری که در طول طوفان جان باختند، یک لحظه سکوت کردند و اعلام کردند که قصد دارند شهر را مقاوم‌تر کنند.

آدامز گفت که می‌خواهد از تکرار فجایع مانند این جلوگیری کند و اقدامات جدیدی از جمله زیرساخت‌های جدیدی را اعلام کرد که می‌تواند از ساکنان محافظت کند.


شهردار آدامز یک سال از ایدا را جشن می گیرد

08:31

باران شدید اغلب سیستم فاضلاب شهر را سرریز می کند زیرا بیشتر شهر توسط سطوح غیر جاذب و سخت پوشیده شده است. بنابراین، شهر در حال نصب بیش از 2000 باغ بارانی در کنار حاشیه است که مجموع آنها را به 11000 می رساند.

هر باغ بارانی می تواند تا 2500 گالن آب را جذب کند.

این شهر همچنین در حال نصب 500 حسگر شبکه سیل طی پنج سال آینده است. آنها شبیه دوربین های نظارتی هستند، اما سیل را حس می کنند و اطلاعات را در زمان واقعی به مقامات و مردم گزارش می دهند.

این حسگرها می‌توانند به ساکنان هشدار دهند که به دنبال زمین‌های بلندتر باشند و به شهر بگویند که کدام جاده‌ها باید در هنگام طوفان بسته شوند.


آیدا: یک سال بعد درس هایی آموخته شد

06:39

آدامز گفت: “همسایگان ما قربانی تغییرات آب و هوایی بودند. سیزده نیویورکی در آپارتمان های زیرزمینی خود به دلیل سیل جان خود را از دست دادند. این به شهر ما آسیب وارد کرد.” “ایدا اهل مناطق ساحلی نبود. ما فکر می‌کردیم که می‌توانیم دیوارهای بلندتری بسازیم، اما مادر طبیعت به ما نشان داد که این دیوارها چیزی فراتر از سطح دریاها بالاتر است. این ناشی از باران، به سمت داخل است.”

دونوان ریچاردز، رئیس منطقه کوئینز، گفت: “معلوم است که ما به مایل به مایل به فاضلاب و شبکه آب جدید در کل منطقه نیاز داریم. ما به هزاران باغ بارانی دیگر نیاز داریم.”

باغ‌های باران و حسگرهای سیل تنها تعدادی از گام‌هایی هستند که شهر به عنوان بخشی از یک طرح زیرساختی بزرگ‌تر با هزینه ده‌ها میلیون دلار انجام می‌دهد.


دیدگاهتان را بنویسید