پلیس نیویورک فیلم دوربین بدن خود را از درگیری با تامانی کرام 19 ساله در هارلم منتشر کرد.


نیویورک – پلیس نیویورک روز پنجشنبه ویدئویی از یک درگیری که منجر به آن شده بود را منتشر کرد برخورد افسری با زن 19 ساله، او را روی زمین می‌فرستد.

در بیانیه ای، این وزارتخانه گفت: “در حالی که پلیس نیویورک به ایمنی همه نیویورکی ها متعهد است، ما نیز به شفافیت متعهد هستیم.”

این حادثه حوالی ساعت 5 بعد از ظهر سه شنبه در خیابان 136 غربی هارلم رخ داد.

این فیلم دستگیری آشفته ای را نشان می دهد که بعد از اینکه زن درون قاب به نام تامانی کرام 19 ساله با یک افسر روبرو می شود که در حال دستگیری مردی است که طبق گزارش ها کروم می شناسد، هرج و مرج بیشتر می شود.

زن افسر را درگیر می‌کند و به نظر می‌رسد که به او سیلی می‌زند، و او با چیزی شبیه ضربه مشت به او پاسخ می‌دهد و باعث می‌شود که او به عقب روی پیاده‌رو بیفتد.

سپس دیده می شود که او را از روی زمین بلند کرده و به بازداشتگاه می برند.

“بعدازظهر سه‌شنبه، افسران پلیس نیویورک از حوزه 32 در حال تلاش برای دستگیری فردی بودند که درگیری در گرفت و ازدحام جمعیتی در اطراف افسران ایجاد شد. این فرد در بند کمر خود یک اسلحه غیرقانونی و نیمه اتوماتیک پلیمر 80 را حمل می‌کرد که به عنوان در بیانیه پلیس نیویورک آمده است: افسران پلیس نیویورک یک اسلحه گرم غیرقانونی دیگر – و فردی که آنقدر گستاخ بود که آن را در ملاء عام حمل می کرد – از خیابان های شهر ما خارج کردند.

“در این برخورد یکی از آشنایان زن این فرد شروع به دخالت در دستگیری از جمله ضرب و شتم یکی از ماموران کرد. آن افسر از مداخله جلوگیری کرد و با دست باز زن را زد و این زن به دلیل ممانعت از اداره دولتی بازداشت شد. هشیار ماند و بنا به درخواست وی به بیمارستان منطقه منتقل شد.دو زن دیگر نیز به طور مشابه به دخالت در اقدامات ماموران پلیس در جریان این حادثه متهم شدند.این حادثه از جمله رفتار افسر زورگیر در حال بررسی است. توسط گروه نیروی دفتر امور داخلی ما. تمام فیلم‌های دوربین‌های پلیس، و همچنین سایر نظارت‌های تصویری از منطقه و اظهارات شاهدان، در حال جمع‌آوری و بازبینی هستند. در حالی که پلیس نیویورک به ایمنی همه نیویورکی‌ها متعهد است، ما نیز همچنین متعهد به شفافیت است.بنابراین من انتشار تصاویر دوربین های بدن افسران را تسریع کرده ام و منتظر نتایج IAB هستم. تحقیقات.”

چهارشنبه شب، کرام به دلیل ممانعت از اداره دولتی بی گناه اعتراف کرد. وکیل او پس از آزادی او به تشخیص خودش گفت که خوشحال است که دادستان منطقه تصمیم گرفت او را به حمله به یک افسر یا مقاومت در برابر دستگیری متهم نکند.

مادر کرام به CBS2 گفت: “خدا را شکر که او بیرون است، و من خوشحالم که او با مادرش در خانه است. من بسیار خوشحالم.”

خانواده می گویند کارآگاه باید پاسخگو باشد و کرام که سابقه کیفری ندارد از جراحات رنج می برد.

جیمی سانتانا جونیور، وکیل خانواده گفت: “او مطلقاً از زور بیش از حد استفاده کرد. ما در مورد یک دختر جوان 19 ساله در مقابل یک مرد بالغ صحبت می کنیم که تقریباً سه برابر وزن و اندازه بدن او است.”

کارآگاه همچنان در حال انجام وظیفه است. منابع NYPD به CBS2 می گویند که تحقیقاتی انجام خواهد شد، اما افزودند که اقدامات این افسر موجه به نظر می رسد.

Crum در 11 اکتبر به دادگاه باز می گردد.


دیدگاهتان را بنویسید